دومین نمایشگاه و همایش نما تهران

The second exhibition and conference of Tehran facade
دومین نمایشگاه و همایش نما تهران

برگزاری دومین نمایشگاه و همایش نما تهران با حضور شرکت بانیان نمای مبنا …

با توجه به اهمیت بحث در مورد نمای ساختمان ها برای ایجاد ظاهر مطلوب و منظر شهری، یکی از مهمترین فعالیت های مجموعه رسانه ای راه ها و ساختمان ها از سال 1397، رفع چالش ها و ضعف های مرتبط با نما و تعامل نهادها و ارگان های مربوطه.

در همین جهت مجتمع رسانه ای “راه و ساختمان” در بهمن ماه سال 1397 همایشی با عنوان “نما با تمرکز بر روی مصالح و جزئیات اجرایی” را با موضوعات مهم از جمله آسیب شناسی نمای ساختمان از نظر جزئیات اجرایی، نگهداری نما، معیارهای نظارت در طراحی و ساخت نما، برنامه نما برای بهینه سازی مصرف انرژی و نیازهای عملکرد نما برای مطابقت با ایمنی است.

این همایش که دومین همایش نما در تهران می باشد، از تاریخ نهم تا یازدهم بهمن ماه در بوستان گفتگو برگزار شد، مقامات شهری و خصوصی در زمینه تولید یا واردات پوشش ساختمان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و کارشناسان معماری و شهرسازی حضور داشتند.

نمایشگاه و همایش “نما با تمرکز بر مصالح و جزئیات اجرایی” از “معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران” و “مجتمع رسانه ای راه و ساختمان” و با کمک ارگان های مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، وزارت نفت، سازمان ملی استاندارد سازی ایران، سازمان حفاظت از محیط زیست ایران، شهرداری، سازمان سیستم ساخت و ساز و سازمان های مهندسی کشور.

گفتنی است در این کنفرانس سه تابلوی تخصصی “مصالح نما”، “جزئیات اجرایی اتصال متریال نما” و “معماری خوب، نمای با کیفیت” برگزار شد. در نمایشگاه جانبی این کنفرانس بیش از 30 تولید کننده مصالح مربوط به نمای ساختمان، شهرداران مناطق 22 گانه تهران، شورای شهر و سازمان نظام مهندسی حضور داشتند.

از مهمترین اهداف این کمپین می توان به منطقی سازی از نظر آسیب شناسی نمای ساختمان، معرفی مصالح ساختمانی مطابق با الگوی محلی شهرها، مصالح ساختمانی استاندارد، معرفی نمای عالی، روشنگری و توجیه مسئولان و مردم از سازندگان استفاده می کنند تا از نماها استفاده کنند. او همچنین به مدل و معرفی نقاشی های مطابق با فرهنگ شهرها اشاره کرد.

 

همایش نما تهران -بانیان نما مبنا

ویدئو دومین همایش نما در تهران با حضور بانیان نمای مبنا

پخش ویدیو

گالری تصاویر دومین همایش نما در تهران با حضور بانیان نمای مبنا

تور مجازی دومین همایش نما در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button