نصب کرتین وال

نصب کرتین وال

نصب کرتین وال چگونه می باشد؟ انتخاب یک نوع نمای کرتین وال به عنوان یکی از انواع نمای شیشه ای ساختمان ممکن است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد اما از نظر زیبایی شناسی و اقتصاد اقتصادی بسیار زیبا تر، کاملتر و ارزان تر از نمای اسپایدر است.

انتخاب سیستم اجرایی در نصب کرتین وال شیشه ای به عنوان بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر مشکلات ایستا به دو عامل اصلی بستگی دارد که شامل در نظر گرفتن مقاومت سازه نما و خطوط مرئی ارائه شده توسط معمار پروژه می باشد.

نصب کرتین وال چگونه است؟ روش نصب سیستم پنجره های کرتین وال (CURTAINWALL INSTALLTION) تاثیری در زیبایی نما ساختمان دارد؟ در مقالات قبلی در رابطه با نمای کرتین وال به طور جامع و کامل صحبت کردیم. حال در این مقاله قصد داریم تا با روش های نصب سیسیتم پنجره کرتین وال صحبت کنیم.

همچنین با مشاهده فیلم زیر می تونید با مراحل نصب کرتین وال بیشتر آشنا شوید.

 

مراحل و روش نصب کرتین وال

برای نصب کرتین وال در ابتدا باید نقشه نما و محل قرار گیری ستون های عمودی مشخص شود. سپس باید علامت گذاری را به طور دقیق انجام شود و بعد از آن باید با شاقول از ترازبودن محل قرارگیری لامل ها مطمئن شویم.

براکت ها بست های قوی و محکمی از جنس آلومینیوم آهنی هستند که به دیواره ها در امتداد لامل ها نصب می شوند. نقض اصلی براکت ها مانند یک کلیپس می باشد که در واقع در دو طرف لامل ها قرار می گیرند. در واقع روی براکت ها محلی برای پیچ وجود دارد که به صورت بیضی یا لوبیایی شکل بوده.

در اینجا دو نوع لامل عمودی و افقی داریم که باید به ترتیب نصب شوند. در ابتدا باید لامل های عمودی و سپس لامل های افقی نصب شوند.

زیر ساخت نصب کرتین وال

برای نصب کرتین وال مراحل مونتاژ در محل پروژه صورت میگیرد. از برش پروفیل تا نصب شیشه به روی لامل ها. اما نکته ایی که در اینجا وجود دارد در نصب شیشه کرتین وال نوع یونیتایز در کارخانه قاب ها با اندازه مورد نظر برش داده میشوند و ساخته میشوند و در همان کارخانه شیشه ها به روی قاب ها مونتاژ می شوند و در محل پروژه تنها به روی یکدیگر سوار می شوند و به روی اسکلت ساختمان نصب می شوند.

نحوه راه اندازی این نما

به طور کلی به هنگام انتخاب و نصب کرتین وال باید در نظر داشته باشید که این نوع نمای ساختمانی هیچ وزنی جز وزن خودش را تحمل نمیکند اما در مقابلش یک نمای خاص و محور کننده به ساختمان و پروژه شما هدیه میدهد. اغلب افراد از کرتین وال برای زیبایی بیشتر در طراحی نمای ساختمان خود استفاده می کنند.

تاثیر نصب کرتین وال در زیبایی نما ساختمان

فرقی ندارد که نوع ساختمان شما تجاری است یا مسکونی، با نصب شیشه کرتین وال متوجه زیبایی چشم گیر ساختمان خود خواهید شد. شیشه های کرتین وال جز نماهای مدرن محصوب میشوند که دارای تنوع بسیار زیادی هستند و کاملا با توجه به نوع ایده و سلیقه شما طراحی و پیاده سازی می شوند.

نکته مهمی که در نصب کرتین وال باید گفت این است که این شیشه ها کاملا استاندارد هستند و برای مقاوم سازی بیشتر از بهترین متریال ها استفاده میشود.

همچنین به هنگام نصب این نوع نما باید در نظر داشته باشید که هوا و دما باید در جریان باشد. یعنی باید به گونه ایی باشد که به اندازه کافی هوا تهویه شود تا از اصراف و اتلاف هوا و دما در فصول مختلف جلوگیری شود.

قیمت نصب کرتین وال چقدر است؟

قیمت نصب شیشه کرتین وال با توجه به نوع و ایده شما و حجم کار و ابعاد و اندازه ها و متریال به کار رفته سنجیده میشود و نمیتوان قیمت کلی بیان کرد. شرکت معماری و طراحی بانیان نما مبنا نماینده انحصاری نصب شیشه های کرتین وال می باشد که با بهترین متریال روز مراحل نصب را انجا میدهد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button