ارزانترین نمای ساختمان + عکس نمونه نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان ترکیبی از قدرت مهندسی فناوری های جدید، تجربه، هنر، خلاقیت و استفاده از عناصر بصری و بصری در کنار هم است و هنگامی که بر اساس اصول و هماهنگی طراحی می شود و همچنین نگاه دائمی مخاطب را به خود جلب می کند، می تواند عاری از محدودیت باشد، زمان و مکان به یک اثر بی انتها تبدیل می شوند. ارزانترین نمای ساختمان مانند لباس، هویت و ظاهر ساختمان را نشان می دهد که شخصیت درون ساختمان را نیز به ما نشان می دهد.

ارزانترین نمای ساختمان کدام نما می باشد؟ آیا نمای ارزان ولی با کیفیت وجود دارد؟ چگونه می توان بهترین نما را با کمترین قیمت داشته باشیم؟ با بانیان نما مجری انحصاری طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن همره باشید تا در ادامه با پاسخ تمامی سوالات خود برسید. 

یکی از سوالات متداول بسیاری از سازندگان ارزانترین نمای ساختمان در مورد قیمت خرید مواد و اجرای نمای ساختمان است. آنچه مسلم است گران بودن برخی از متریال ارزانترین نمای ساختمان است که دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد که در این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است.

نمای ساختمان بانیان نمای مبنا

از بانیان نمای مبنا ارزانترین نمای ساختمان را بخواهید.  امروزه با ظهور متریال و سبک های مختلف ساخت نما، اجرای نما هزینه های متفاوتی دارد.

اما با ظهور مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه های زندگی، کارفرمایان یک ساختمان به دنبال ارزانترین نمای ساختمان اما شیک و زیبا و بادوام  هستند.

همانطور که می دانید عوامل مختلفی در تعیین قیمت ارزانترین نمای ساختمان تاثیر دارد  که در ادامه قصد داریم همه آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

بنابراین نگران هزینه طراحی و اجرای نمای خود نباشید و اگر به دنبال ارزانترین نمای ساختمان هستین، تا انتهای صفحه با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب نمای ساختمانی

انتخاب ارزانترین نمای ساختمان همیشه کار سختی بوده. زیرا ایجاد یک طرح جدید همیشه مستلزم خلاقیت و تفکر است. در این بخش، ما قصد داریم تا شما را با انواع نمای ساختمان و انواع نمای ساختمان ارزان آشنا نمایم. این نماها دارای سبک کلاسیک و مدرن رومانسک با مصالح سنگی، آجری، چوبی و … هستند. 

صنعت نمای ساختمان نیز مانند دیگر صنعت ها هماره در حال توسعه و پیشرفت می باشد.

اما در میان همه این، اولین سوالی کارفرما از خود می پرسد این می باشد که چه سبک  و متریالی برای نمای ساختمان من مناسب تر است؟ در این مقاله قصد داریم انواع نما در ایران، سبک های مختلف، مصالح متداول و … را مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان نیز بهره ببرید.

نمونه نمای ساختمان

برای انتخاب نمای ارزان چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

استفاده از متریال ارزان قیمتمشورت با معمار
نوع سیسیتم اجرایی نمامیزان دستمزد کارگران
 
 

1- استفاده از متریال ارزان قیمت

متریال مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به بودجه و سایر عوامل مانند سلیقه کارفرما و همچنین شرایط آب و هوایی انتخاب می شوند. انتخاب بهترین متریال برای طراحی ارزانترین نمای ساختمان بحث برانگیز است، زیرا نقشی اساسی در پایداری سازه ایفا می کند و می تواند به طور مستقیم بر بازده انرژی ساختمان تأثیر بگذارد و همچنین هزینه های ساخت را کاهش می دهد.

2- مشورت با معمار

شما به عنوان یک سازنده برای طراحی نما نیاز به مشورت با دفاتر معماری دارید. طراحی نما باید توسط معماران انجام شود و توسط شهرداری منطقه تأیید شود. بنابراین به عنوان یک کارفرما، هنگام مشاوره با طراحان و معماران می توانید خواسته های خود را از جمله نوع نما و بودجه ای که برای طراحی نما در نظر گرفته اید و موادی که قصد استفاده از آن را دارید بیان کنید. در هنگام خرید مصالح برای نما نیز می توانید با معماران مشورت کنید. همانطور که بارها گفته شد، معماران از متریال، پایداری و دوام خود آگاهی بیشتری دارند و می توانند فروشگاه هایی را به شما معرفی کنند که مقرون به صرفه باشد.

3- نوع سیسیتم اجرایی

سیستم های نما معمولاً به دسته های خشک و تر تقسیم می شوند. اصولا نمای خشک ارزانتر از نمای تر و دیگر نماها می باشد و اگر به دنبال اجرا و طراحی ارزانترین نمای ساختمان هستید بهتر است تا از نمای خشک استفاده نمایید.

4- میزان دستمزد کارگران

حقوق کارگران بسته به نوع نما و همچنین شهر و منطقه محل اجرای پروژه متفاوت است.

عوامل موثر در ارزانشدن نمای ساختمان

مصالح نما به ترتیب قیمت از ارزانترین نمای ساختمان تا گرانترین:

  1. نمای سیمان سفید
  2. نمای سیمان شسته
  3. نمای سنگ
  4. نمای آجری
  5. کامپوزیت
  6. چوب پلاست
  7. تراکوتا
  8. سنگ مرمر کلاسیک
  9. نمای سرامیک
  10. نمای چوبی
  11. سنگ گرانیت

پرطرفدارترین نمای ساختمانی

نمونه نمای ساختمانی

چگونه بهترین و ارزانترین نمای ساختمان را داشته باشیم؟

در اولین قدم برای طراحی ارزانترین نمای ساختمان باید به یاد داشته باشید که نمای ساختمان، اعم از تجاری، مسکونی یا اداری و … این ترکیبی از مجموعه خدمات و متریالی است که در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در نتیجه نمای نهایی ساختمان شکل می گیرد.

برای تکمیل ارزانترین نمای ساختمان علاوه بر استفاده از مصالح مرغوب و ارزان قیمت، باید بهترین کیفیت را نیز استفاده کرد.

از بهترین کیفیت ممکن با کمترین  هزینه طراحی نمای ساختمان لذت ببرید.

ویژگی های نمای ساختمان خوب چیست؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

نمونه ارزانترین نمای ساختمان

نمونه ارزانترین نمای ساختمان
نمونه ارزانترین نمای ساختمان
دریافت مشاوره رایگان
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button