آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان

آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان

آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان چیست و چه ویژگی هایی نسبت به سایر نما ها دارد؟ تا امروز با انواع نمای ساختمان آشنا شدیم که اغلب جز نمای خشک ساختمانی هستند و هر یک از نماها مزایا و معایب خاص خودشون را دارند. اما در این مقاله قصد داریم تا با یک نمای دیگه با نام رولوتکس آرتامیکس در نمای ساختمان آشنا شویم. با بانیان نمای مبنا همراه باشید …

آشنایی با آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان

آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان ترکیبی از سنگدانه های مرمر، گرانیت، سنگ های معدنی به همراه رزین های آلمانی بر پایه ی پلیمر های اکریلیکی، روان کننده ها، همچنین سایر آراینده ها و مواد افزودنی دیگر می باشد.

این متریال نمای ساختمان در رنگ ها و طرح ها بسیار متنوع و چشم نواز با ویژگی هایی خاص ارائه میشود که موجب شده است که استفاده از آن در نمای ساختمان علاوه بر ایجاد زیبایی منحصر به فرد توجیه اقتصادی و فنی داشته باشد.

کاربرد آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان

آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان به عنوان نمای ساختمان و نمای بخش های داخلی کاربرد دارد و قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح مانند سیمان، بتن و سطوح رنگ شده داخلی و همچنین تزیین سطوح داخلی را دارا می باشد.

خصوصیات آرتامیکس مینرال در نمای ساختمان

  • وزن این متریال نمای ساختمان در حدود چهل برابر کمتر از سنگ است.
  • اجرای مینرال در نمای ساختمان سریع و آسان است.
  • ضد خزه و ضد جلبک است و در برابر اشعه های خورشید، آب و بخار آب و نیز یخبندان مقاوم است به همین دلیل برای اجرای نمای ساختمان مناسب است.
  • در مقایسه با دیگر متریال های مورد استفاده در نمای ساختمان مقرون به صرفه و ارزان است.
  • با محیط زیست سازگار میباشد زیرا درایجاد آن سنگ های طبیعی و معدنی به کار برده شده و حلال های سمی و مضر در ترکیبات نمای ساختمان مینرال وجود ندارد.
  • عکس العمل مینرال مورد استفاده در نمای ساختمان ها در برابر زلزله ایده آل است و وزن سبک و طراحی آسان از ویژگی هایی ست که استفاده از آن را برای آسمان خراش ها و برج ها مناسب میکند.
  • اصل استحکام، زیبایی و سبک سازی در این محصول نمای ساختمان رعایت شده است
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button