تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت

تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت

آیا تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت امکانپذیر است؟ چگونه می توان نمای کامپوزیت آلومینیوم را تمیز کرد؟ تمامی نمای ساختمان قابلیت شستشو و تمیزکاری را دارند. در ادامه به روش های تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت خواهیم پرداخت. با بانیان نمای مبنا همراه باشید. نظافت نمای کامپوزیت آلومینیومی نیازمند نکات زیر است که باید رعایت شود.

نظافت نماهای کامپوزیت آلومینیومی

روش های تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت چیست؟ نمای آلومینیوم کامپوزیت یکی از نماهای پرطرفدار است که در سال های اخیر حجم ساختمان های با این نوع متریال را افزایش داده است. نکته قابل توجه در مورد نمای کامپوزیت آلومینیوم این است که این نوع نما نیاز به تمیزکاری زیاد ندارد. شستشوی این نوع نما نیز باید با دقت انجام شود. یک گزینه خوب استفاده از محلول آب با مواد شوینده بسیار رقیق است.
یکی از مهم ترین مواردی که افراد در انتخاب نمای ساختمان باید به آن توجه کنند، تمیز کردن نمای ساختمان است. فردی که قصد دارد ساختمان خود یا ساختمانی را که به او سپرده شده بر اساس پروژه بسازد، باید برای انتخاب نوع نمای ساختمان به پارامترهای مختلفی از جمله تمیزی نما توجه کند.

روش های تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت
روش های تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت

نمای آلومینیوم کامپوزیت یکی از نماهای پرطرفدار است که در سال های اخیر حجم ساختمان های با این نوع متریال را افزایش داده است. ورود برخی از شرکت های ایرانی در تولید ورق های آلومینیوم کامپوزیت و عدم موفقیت رقبای خارجی در انحصار و کاهش قیمت ها از عمده دلایلی است که باعث رونق این نوع نما شده است. پریمیوم باند معروف ترین تولید کننده نمای کامپوزیت آلومینیوم در ایران است.

نکات مهم شستشوی نما کامپوزیت آلومینیوم چیست؟

نکته قابل توجه در مورد نمای کامپوزیت آلومینیوم این است که این نوع نما نیاز به تمیزکاری زیاد ندارد. نظافت بیش از حد این نوع نما بر ظاهر و شفافیت آن تأثیر می گذارد و از این رو آن را خراب می کند. در واقع نظافت دوره ای باید به گونه ای انتخاب شود که تا مدتی دیگر نیازی به نظافت مجدد نباشد.

نظافت نماهای کامپوزیت آلومینیومی

مثلاً در پاییز اگر مدام باران می بارد بهتر است نما را تا زمانی که خیلی کثیف نشده تمیز نکنید. زیرا پس از چند روز باران یا طوفان می تواند آن را کثیف کند و باید دوباره تمیز شود. در کشورهای خارجی برای نظافت نمای کامپوزیت آلومینیومی ساختمان باید دو هفته یا 1 ماه از عدم باد و باران اطمینان حاصل کنند.

تمیزکاری نمای آلومینیوم کامپوزیت نیز باید با دقت انجام شود. یک گزینه خوب استفاده از محلول آب با مواد شوینده بسیار رقیق است. اما پس از شستن دهان، بهتر است آن را با آب بشویید تا صابون روی آن باقی نماند. اگر آفتاب به نما نمی تابد، خشک شدن نما پس از شستشو خالی از لطف نیست. زیرا گرد و غبار موجود در هوا به ویژه در روزهایی که هوا خشک است، آزاردهنده و آزاردهنده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button