آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق “FR”

آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق چیست و چه کاربردی نسبت به سایر نمای کامپوزیت آلومینیوم دارد؟ همانطور که میدانید هر نمایی مزایا و معایب خودش را دارد و می توان گفت که کاربرد خاص خودش را دارد. در ادامه قصد داریم تا با نمای آلمینیوم کامپوزیت ضد حریق آشنا شویم که امروزه بسیار پرکاربرد بوده و بسیاری از ساختمان ها از این نوع نما استفاده میکنند. با بانیان نمای مبنا همراه باشید تا بیشتر با آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق آشنا شوید.

آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

اين نوع ورق آلومينيوم کامپوزیت که نمونه جدیدی از ورق هایی ست که در نمای کامپوزیت استفاده می شود از هسته پلاستيكي نسوز به همراه دو لايه ورق آلومينيومي تشكيل شده است . هسته ی پلاستيكي آن شامل عنصر مقاوم در برابر آتش بوده كه باعث میشود اين تركيب به سختي آتش بگيرد این قابلیت توسط استاندارد GB8624 گواهی کیفیت درجه یک را دریافت نموده است این ورق های نسوز دارای قابلیتی هستند که باعث میشود در زمان آتش سوزی گاز مضری از خود متصاعد نکنند.

ویژگی های آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق

درجه مقاومت این پانل ها طبق رده بندی مواد و مصالح ساختمانی بسیار بالاست به گونه ای که توانسته رتبه B1 در سخت سوزی و رتبه A غیر قابل اشتعال را دریافت کند.

خصوصیات این  پانل های مورد استفاده در نمای کامپوزیت عبارتست از:

  • پردازش آسان : این ورق ها به راحتی بریده سوراخ و شکاف داده میشوند و بصورت مستطیل، دایره و ساير اشكال خم مي شود و همچنين می توان طبق نظر مشتريان متقاضی انواع مختلف نمای ساختمان آن رادر مدلهاي مختلفی طراحي كرد.
  • ضد حریق بودن : این پانل ها دارای عیار بالایی هستند و پلی اتیلن موجود در آن ها سبب عملکرد عالی آن ها در برابر آتش میشود این نوع پانل مورد استفاده در نمای کامپوزیت بازدارنده ی آتش ، کم دود و فاقد گازهای زیان آور می باشد.
  • سطح نرم : سطح آن فاقد برآمدگی ست و کاملا صاف و مسطح می باشد.
  • مقاومت زیاد : در تولید این پانل ها از آلمینیوم با کیفیت و دارای مقاومت بالا استفاده شده و باعث میشود زمانی که در نمای کامپوزیت استفاده میشود در برابر شک، ضربه و فشار باد مقاومت بالایی نشان دهند.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button