اجرای نمای کرتین وال در تهران

یکی از نماهای مدرن که به تازگی مورد استفاده بسیاری از طراحان و افراد قرار گرفته است، نمای کرتین وال است. این نما دارای شکل ساختاری ایستا بوده که در آن وزن شیشه بر روی سازه‌های کرتین وال سنگینی می‌نماید. افرادی که می‌خواهند از این نما برای پوشش ساختمان خود استفاده کنند بهتر است اجرای نمای کرتین وال در تهران را به یک مجموعه مجرب و با تجربه بسپارند تا از خروجی کار نهایت رضایت را داشته باشند.

نمای کرتین وال به گونه‌ای است که پوشش بیرونی ساختمان از شیشه به شکل کامل پوشیده می‌شود. این سیستم به صورت معمول از مصالح سبک مانند ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته شده و قابل نصب بر روی پوشش بیرونی ساختمان‌های امروزی است. اجرای نمای کرتین وال در تهران با بهترین کیفیت و قیمت قابل انجام است. اگر می‌خواهید در مورد اجرای این نما اطلاعات خود را افزایش دهید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

در زمینه سیستم کرتین وال باید بدانید که این سیستم شامل سه بخش اصلی است که با نوع طراحی که دارد به عنوان یک محافظ جهت نفوذ آب شناخته می‌شود. اجرای نمای کرتین وال در تهران اگر با بهترین شرایط انجام شود می‌تواند در برابر انواع فشارها مقاوم باشد. در این سیستم با چفت شدن دیوارهای جلویی می‌توان بین واحد‌های دیوار و قاب یک ایمنی قابل توجه را ایجاد کرد.
سیستم کرتین وال در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است چرا که نصب صحیح آن می‌تواند از نفود آب در بخش‌های بیرونی ساختمان جلوگیری نماید. نحوه نصب و اجرای این سیستم از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است که افراد جهت اجرای نمای کرتین وال در تهران می‌توانند بهترین مجموعه را انتخاب کنند.

مزایای اجرای نمای کرتین وال در تهران

بسیاری از سبک‌های مدرن پوشش نمای بیرونی ساختمانی از مزایای زیادی برخوردارند که سیستم کرتین وال نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر بخواهید سیستم کرتین وال را برای پوشش بیرونی ساختمان خود استفاده کنید بهتر است در مورد مزایای آن بیشتر بدانید:
• استفاده از سیستم کرتین وال می‌تواند باعث کاهش مصرف انرژی ساختمان شود.
• این سیستم به عنوان یک عایق مناسب برای رطوبت، حرارت و صوت است.
• سرعت اجرای سیستم کرتین وال به نسبت سایر نماهای ساختمانی بالاست.
• اجرای نمای کرتین وال در تهران اگر توسط مجموعه معتبر انجام شود، مقرون به صرفه است.
• امکان ترکیب کردن این سیستم با سایر پوشش نماها وجود دارد.
• وجود تنوع در ظاهر سیستم کرتین وال باعث می‌شود تا افراد با هر سلیقه‌ای که هستند بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
• سیستم کرتین وال می‌تواند در مقابل نیروی زلزله مقاوم باشد و آسایش ساکنین را فراهم نماید.
هر کدام از موارد گفته شده به عنوان یک مزیت کلیدی برای سیستم کرتین وال است که افراد می‌توانند برای پوشش ساختمان خود از آن استفاده کنند.

شیوه‌های اجرای نمای کرتین وال در تهران چگونه است؟

مراحل طراحی و اجرای نمای کرتین وال در تهران به صورت مرحله به مرحله قابل انجام است. در حالت کلی 5 مرحله جهت اجرای نمای کرتین وال وجود دارد که در ادامه به توضیح هر مرحله خواهیم پرداخت:

طراحی سازه

نمای کرتین وال برای این که بتواند بر روی سازه‌های مختلف نصب شود باید دارای پایداری قابل قبولی باشد. توجه کردن به طراحی سازه اولیه به عنوان یکی از مراحل اجرای این نما است. در این قسمت بررسی اندازه فواص سقف‌ها، ارتفاع کلی نمای شیشه‌ای، ضخامت شیشه و جزئیات اجرای نما از اهمیت زیادی برخوردار است.

زیرسازی فلزی نما

زمانی می‌توان جزئیات نمای کرتین وال را به خوبی اجرا نمود که سازه‌های مختلف قابل استفاده دارای زیرسازی مشخصی باشند. اصلی‌ترین عنصر در این بخش توجه کردن به کمربند فلزی است که باعث متصل شدن سازه‌های اصلی خواهد شد. در این مرحله طراح با استفاده از نبشی و براکت‌های لوبیایی شکل می‌تواند دقت نصب سازه‌های آلومینومی را افزایش دهد.

نصب سازه آلومینیومی

اجرای نمای کرتین وال در تهران اگر توسط یک مجموعه معتبر انجام شود می‌تواند نتیجه قابل قبولی را به دنبال داشته باشد. در مرحله سوم جهت اجرای این نما، لقمه‌های اتصال پروفیل عمودی به افقی در مکان‌های تعبیه شده با یکدیگر پیچ می‌شوند. این موضوع می‌تواند مقاومت محصول نهایی را افزایش دهد که برای ساختمان‌های دارای ارتفاع زیاد از اهمیت زیادی برخوردار است.
در این مرحله تیم اجرا کننده نمای کرتین وال با استفاده از لاستیک‌های آب بندی و ایزولاتورها، لامل‌های عمودی و افقی را محکم می‌نمایند تا سازه‌های نصب شده در مقابل عوامل محیطی از استحکام کافی برخوردار باشند.

نصب شیشه کرتین وال

پس از اجرای دقیق سازه‌های آلومینیومی، نوبت به نصب شیشه‌های اصلی در داخل فریم می‌رسد. اجرای نمای کرتین وال در تهران توسط تیم مجرب باعت خواهد شد تا با جایگذاری دقیق شیشه‌ها در داخل فریم بتوانند نمای قابل توجهی را برای ساختمان در نظر بگیرند. در این مرحله مهندس طراح با بهره‌گیری از تاکوزهای آلومینیومی و پلاستیکی می‌تواند فاصله مابین شیشه و سازه آلومینیوم را تنظیم نماید.

نصب نگهدارنده شیشه و درپوش

پس از قرارگیری دقیق شیشه در داخل فریم آلومینیومی، جهت فیکس شدن دائمی شیشه‌ها از نگهدارنده استفاده می‌شود. نگهدارنده شیشه و درپوش‌های مورد نیاز نمای کرتین وال در این مرحله به صورت یکپارچه و بر روی پروفیل عمودی و افقی نصب شده تا نمای قابل توجهی در بخش بیرونی ساختمان ایجاد شود.
در این مرحله تیم اجرای نمای کرتین وال در تهران با استفاده از انواع درپوش‌های موجود در بازار قادر هستند تا برش و سوراخ کاری اجرا شده را به صورت دائمی بپوشانند.

سخن پایانی اجرای نمای کرتین وال در تهران

یکی از موضوعات مهم در یک ساختمان، ظاهر و نمای آن است که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند از جدیدترین سیستم نمای ساختمانی استفاده کنند. کرتین وال یک سیستم نمای مدرن ساختمانی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. با توجه به نحوه نصب و اجرای این سیستم اگر به دنبال اجرای نمای کرتین وال در تهران با قیمت مقرون به صرفه هستید بهتر است یک مجموعه معتبر در این زمینه را انتخاب کنید تا بر اساس نیاز خود، از خروجی کار کمال رضایت را داشته باشید.
سیستم کرتین وال با داشتن مزایای فراوان می‌تواند به عنوان یک سیستم هوشمندانه برای نصب در پوشش بیرونی ساختمان‌های امروزی شناخته شود.

دریافت مشاوره رایگان
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button