قیمت نمای فایبر سمنت برد

قیمت نمای فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد انواع مختلفی دارد و هر یک از آن ها قیمت های متفاوتی نیز دارند. همچنین دلایل دیگری در قیمت نمای فایبر سمنت برد تاثیر گذار می باشد، از جمله نوع آن، رنگ، ابعاد، طرح و …. شرکت فنی مهندسی بانیان نمای مبنا مفتخر است تا از بهترین متریال نمای فایبر سمنت برد در پروژه های ساختانی استفاده کند.

تاثیر مشخصه فنی در قیمت نمای فایبر سمنت برد

مشخصات فنی فایبر سمنت برد نکات بسیار مهم و قابل توجهی در انتخاب این محصول بود و ظاهر آن نشان دهنده عملکرد محصول در شرایط مختلف آب و هوایی و فصلی نخواهد بود.

لیست فوق بر اساس قیمت یک متر مربع فایبر سمنت برد ایرانی تهیه شده است و قیمت یک ورق فایبر سمنت برد از ضرب اعداد جدول ضخامت های مختلف در 88/2 بدست می آید.

خوشبختانه با توجه به لیست قیمت ثابت فیبر سمنت برد DP در سراسر ایران، قیمت فروش در هر یک از استان ها و شهرهای ایران با لیست قیمت کارخانه قابل مقایسه است.

وزن مخصوص تخته فایبر سمنت ایران حدود 1500 کیلوگرم بر متر مکعب است و وزن هر متر مربع فایبر سمنت برد را می توان با ضرب این عدد در ضخامت آن (تبدیل به متر) محاسبه کرد. به عنوان مثال وزن هر متر مربع تخته سیمانی با ضخامت 10 میلی متر 15 کیلوگرم است. (15=0.1*1500)

با توجه به اینکه نحوه نصب پانل های فایبر سمنت و رعایت استانداردهای لازم تاثیر 100% در عملکرد نمای اجرا شده دارد، باید از دستورالعمل های تهیه شده در این خصوص استفاده شود.

قیمت پانل فایبر سمنت برد چقدر است؟

پانل های فایبر سمنت با خواص عالی در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از پانل های فایبر سمنت در نمای ساختمان های مدرن با توجه به ویژگی های مقاومت در برابر آتش، سبکی، صرفه اقتصادی و … یکی از مواردی است که روز به روز بر استفاده از آن افزوده می شود. امکان اجرای پانل های فایبر سمنت در ابعاد مختلف و امکان رنگ آمیزی و اجرای طیف گسترده ای از رنگ ها و همچنین امکان بهره برداری در ساختمان های بلندمرتبه به دلیل سبک بودن، تاسیسات ویژه ای را برای طراحان و معماران ارائه می دهد.
متن نمای فایبر سمنت را در این رابطه بخوانید.

به این محصول در بازار کنف سیمانی، ورق سیمانی، ورق کنفی سیمانی نیز گفته می شود. انواع سمنت بردها به طور کلی به تخته های فایبر سمنت با الیاف همگن در سراسر مقطع و تخته های سیمانی با دو لایه مشبک در دو طرف تقسیم می شوند.

لیست قیمت فایبر سمنت برد شامل موارد زیر می باشد:

  • قیمت فایبر سمنت برد ساده
  • قیمت فایبر سمنت برد طرح چوب
  • قیمت فایبر سمنت برد طرح الواری
  • قیمت فایبر سمنت برد طرح شیاردار
  • قیمت فایبر سمنت برد طرح نبشی
  • قیمت تایل سقفی فایبر سمنت
  • قیمت پروفیل گالوانیزه M
  • قیمت پروفیل گالوانیزه V
  • قیمت پروفیل گالوانیزه A
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button