نمای خانه ویلایی ساده در ایران

نمای خانه ویلایی ساده در ایران

بسیاری از افراد به دنبال نمای ویلا هایی هستند که در عین لوکس بودن از طراحی ساده ای نیز برخوردار باشند. اگر شما ویلا نیز دارید و به دنبال نما برای طراحی هستید ، در این بخش مجموعه ای از 20 مدل ساده برای طراحی نمای ویلا را به شما نشان خواهیم داد. نمای انتخاب شده به سبک کلاسیک و مدرن بوده و در طراحی و اجرای آنها از سیمان سفید ، تراورتن ، چوب ترمو ، سنگ آنتیک و پانل های کامپوزیت استفاده شده است. در نماهایی که به سبک رومی انتخاب شده اند ، سعی کردیم ساده ترین آنها را به شما نشان دهیم. در ادامه شما را به دیدن 20 مدل و طرح از کلبه های ساده دعوت می کنیم.

همچنین بخوانید:

وقتی صحبت از معماری می شود ، ما همیشه بهترین و مجلل ترین طرح ها را در ویلاهای بزرگ و مجلل خصوصی که چیزهای زیادی وجود دارد ، پیدا می کنیم. البته افراد کمی هستند که بتوانند در چنین فضاهای مجلل و شیکی زندگی کنند اما خوب است که از تغییرات گسترده در طراحی داخلی و خارجی این ساختمانهای لوکس مطلع شوید ، زیرا به این ترتیب می توانیم از جنبه های مفید آنها
نمای بیرونی ساختمان به نمای ساختمان معروف است که می توان گفت بیشترین تأثیر را در زیبایی خانه ها و ویلا ها دارد. وجود یک ساختمان خصوصی غیرممکن است که از زیبایی ظاهری برخوردار باشد ، اما معماری داخلی آن ضعیف است ، یعنی نمای ساختمان حتی صاحب ساختمان را متقاعد کرده و وی را مجبور به انجام اقدامات اساسی در خصوص طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی می کند. نمای ساختمان بسیار مهم است.

طراحی نمای ساختمان یکی از مهمترین قسمتهای ساخت ساختمان است و برای اینکه ویلا از ارزش جذاب و مادی و حتی هنری برخوردار باشد ، باید توجه زیادی به طراحی و ایجاد نمای خارجی یک ساختمان داشت. ساختمان ویلا. احتمالاً بسیاری از ساختمانهای ویلایی و اصطلاحاً ساخت و ساز مهندسی را دیده ایم که طراحی بیرونی آنها در نگاه اول کاملاً مشهود است. چنین ساختمان های ویلایی ، حتی اگر از بهترین و بهترین دکوراسیون و معماری داخلی با کمک طراحان برتر استفاده کنند ، به دلیل ضعف نمای خارجی ساختمان ، تاثیری در بیننده و مهمانان نخواهد داشت.

نمای آجرینمای ترمووودنمای کامپوزیت
نمای سنگ  
   

1) نمای آجری: نمای آجری یکی از نماهای پرکاربرد است که قیمت مناسبی دارد و به عنوان عایق حرارتی بسیار خوبی عمل می کند ، بنابراین طرفداران زیادی وجود دارد ، نمای آجری در اصل یکی از نماهای کلاسیک و ماسه است از سیمان ساخته شده است. نمای آجری مقاومت بالایی داشته و به عنوان عایق حریق عمل می کند و نسوز بوده و برای نمای ساختمان ویلا در طبقه همکف مناسب است.

2) نمای سنگی: نمای سنگ یکی از مشهورترین نماها است و قیمت بالاتری نسبت به آجر دارد. این یکی از نماهای مجلل و مدرن است که تنوع زیادی در رنگ و جنس دارد که بسیار بیشتر از نمای آجری است و دلیل محبوبیت آن مدرن بودن و تنوع زیاد آن است.
سنگ های معروف شامل استفاده از سنگ های لاجورد ، تراورتن و سنگ است که می توان از آنها برای ساختن طرح ها و ستون ها و حتی مجسمه های لوکس برای نمای ساختمان استفاده کرد.

3) نمای کامپوزیت: کامپوزیت از آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته شده است که سبک بوده و دارای طرح های مختلفی از جمله چوب ، سنگ و .. می توان از ورق های چند لایه در داخل و خارج ساختمان استفاده کرد ، اما استفاده از این ماده برای نمای ساختمان ویلا اغلب زیاد نیست.

4) نمای ترمووود: ترمووود نوعی چوب تصفیه شده است که بسیار مقاوم است. برای استفاده در نمای ویلا بسیار مفید است و حتی در فضای داخلی نیز قابل استفاده است. نصب آن آسان و سریع است و می تواند با مواد دیگر ترکیب شود. همچنین برای نمای ساختمان آپارتمان همکف و ویلا مناسب است.

همچنین بخوانید:

سخن پایانی

در نتیجه باید توجه زیادی به نمای خارجی ساختمان ویلا داشته باشید زیرا نمای ساختمان باعث زیبایی و هماهنگی ساختمان با تزئینات داخل ساختمان می شود. نمای ساختمان ابزاری برای زیبایی ساختمان است زیرا همه می توانند آن را ببینند و البته می توانند شهر را زیبا کنند. نمای ساختمان چارچوبی برای طراحی سایر اجزای ساختمان است ، این نما علاوه بر حفاظت از ساختمان ، باعث افزایش ارزش مواد و ظاهر جذاب ساختمان می شود. برای درک بهتر اهمیت نمای خارجی هر ساختمان ، به ویژه کلبه ها ، بد نیست که یک نکته بسیار مهم را در نظر بگیریم:

انواع نمای خانه ویلایی ساده در ایران

هچنین شما می توانید جهت دیدن نمونه های بیشتر نمای خانه ویلایی ساده در ایران به قسمت پروژه نمای ساختمانی بانیان نما مراجعه نمایید.

 
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button