چند ایده برای انتخاب نرده بالکن و تراس

انتخاب نرده بالکن و تراس

چه موارد و گزینه هایی در انتخاب نرده بالکن و تراس اهمیت دارد؟ نرده بالکن یکی از المان‌هاییست که نه تنها نقش حفاظتی را برای ساکنین ایفا می‌کند که در صورت اجرای آن با متریال مناسب، فضایی تراس را نیز تغییر خواهد داد. نرده تراس یکی از مهم‌ترین عناصر در ساختمان بوده که امنیت منزل را تامین خواهد کرد؛ به همین علت دقت در انتخاب محصولی کارآمد برای استفاده به عنوان نرده بالکن بسیار حائز اهمیت خواهد بود. ضمن این که شما باید متریالی را مورد نظر داشته باشید که مختص فضای باز بوده و در برابر هر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی دوام بیاورد. با تیم فنی مهندسی بانیان نما همراه باشید تا در رابطه با نکات مهم انتخاب نرده بالکن و تراس بیشتر صحبت کنیم.

آشنایی با انواع نرده و نکات انتخاب نرده بالکن و تراس

شاید به نرده فلزی یا سایر متریال‌ها برای اجرای نرده در تراس بیندیشید، اما امروزه محصولاتی همچون چوب پلاست به بازار عرضه شده است که چند منظوره بوده و می‌توان از آن در نقاط مختلف تراس مانند کف، دیوار، سقف و … استفاده کرد. این متریال مدرن از مزایای بسیاری برخوردار بوده و شایان ذکر است که مختص فضای باز طراحی و تولید شده است. بنابراین می‌توانید از محصولات چوب پلاست نه تنها در بالکن و برای اجرای نرده که در محوطه سازی و روف گاردن، حتی اجرای نمای ساختمان نیز استفاده نمایید.

قیمت نرده بالکن به چه صورت محاسبه می‌شود ؟​

استفاده از پروفیل چوب پلاست به عنوان نرده بالکن، انتخابی کاملا مناسب بوده و این نرده چوبی در مقایسه با دیگر محصولات، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌آید. به همین علت می‌توان از آن به عنوان حفاظی مقاوم در تراس منزل استفاده کرد. محصولات چوب پلاست کاربری گسترده دارند و این امر باعث می‌شود تا بتوان در هر محیطی چه کوچک یا بزرگ، فضاسازی مناسبی انجام داد.

با توجه به این که محصول مختص فضای باز طراحی شده است در برابر عوامل فیزیکی- محیطی (باد، باران، رطوبت) و در کل نفوذ آب بسیار مقاوم خواهد بود. ضمن این که در صورت تابش متداوم نور خورشید و اشعه UV نیز بسیار مقاوم است. از یگر مزیت‌های چوب پلاست برای اجرا به عنوان نرده تراس می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر حشرات یا موریانه و همینطور حریق اشاره نمود. بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر از این متریال به عنوان نرده تراس استفاده نمایید.

مزایای نرده بالکن با چوب پلاست

  • مختص فضای باز
  • مقاوم در برابر هرنوع اقلیم
  • مقاوم در برابر تابش خورشید و اشعه UV
  • مقاوم در برابر عوامل فیزیکی- محیطی ( باد، باران، رطوبت)
  • مقاوم در برابر حشرات و موریانه
  • دارای 6 رنگ متنوع
  • نصب سریع و آسان
  • وزنی نسبتا سبک

نصب نرده بالکن به چه صورت است ؟

نصب نرده بالکن با توجه به متریال منتخب برای اجرای آن متفاوت خواهد بود. در صورتی که از پروفیل چوب پلاست برای این منظور استفاده نمایید، بدون شک نصب نرده تراس توسط تیم اجرای حرفه‌ای انجام خواهد شد. زیرا نصب نرده بالکن با چوب پلاست نیاز به تخصص و تجربه داشته و هر فردی توانایی انجام آن را نخواهد داشت. با مراجعه به شرکت‌های معتبر همچون چوپکس تمامی فعالیت‌ها از طراحی و اجرای نرده تراس گرفته و تا نصب و اجرای آن، توسط تیم طراحی و تیم اجرایی متخصص انجام خواهد شد.

نرده بالکن ساده پرطرفدارترین انتخاب

نرده بالکن ساده یکی از انتخاب‌های همیشگی ساکنین و کارفرما به شمار می‌آید؛ زیرا در عین سادگی، بسیار شیک و خاص است. اگر بدنبال نرده تراس ساده هستید، می‌توانید از چوب پلاست استفاده کرده و در کنار سادگی، فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید. درست است که نرده تراس بیشتر مواقع نقشی حفاظتی دارد، اما امروزه با استقبال از تراس گاردن و توجه ساکنین به استفاده بهینه از فضای بالکن، زیبایی نرده نیز بسیار مهم خواهد بود.

رنگ نرده بالکن طبق چه معیاری انتخاب می‌شود ؟

رنگ نرده بالکن نیز از معیارهایی بوده که در فضای تراس بسیار اهمیت دارد؛ استفاده از محصولات چوب پلاست برای نرده تراس امکان انتخاب 6 رنگ متنوع را به شما می‌دهد. بنابراین می‌توانید متناسب با محیط مورد نظر، رنگ دلخواه را انتخاب نمایید. اگر به غیر از نرده تراس، المان‌های دیگری همچون تایل چوبی، فلاورباکس، سقف کاذب یا دیوارپوش و … استفاده کرده‌اید، می‌توانید رنگ نرده تراس را به راحتی با یکی از عناصر موجود در تراس هماهنگ نمایید.

قیمت نرده بالکن به چه صورت محاسبه می‌شود ؟

قیمت نرده بالکن یکی از آیتم‌های تاثیر گذار برای کارفرما به شمار می‌آید که باید گفت به طور مستقیم با متریال مورد نظر برای اجرای نرده در ارتباط است؛ ضمن این که هزینه نصب نیز به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. با این حال اگر تصمیم به اجرای چوب پلاست دارید، قطعا قیمت نرده تراس با توجه به قیمت چوب پلاست محاسبه می‌شود.

رنگ نرده بالکن طبق چه معیاری انتخاب می‌شود ؟​

نرده بالکن ارزان با کیفیت بالا
نرده بالکن ارزان شاید توسط بسیاری از عاملین انجام شود، اما دقت به کیفیت متریالی که برای نرده تراس در نظر گرفته می‌شود، از نکات قابل توجه خواهد بود. به همین علت می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های معتبر که در زمینه‌های متعدد فعال هستند، نرده تراس ارزان را با کیفیت بالا سفارش دهید. استفاده از محصولات مقاوم و با دوام به عنوان حفاظ در تراس باعث افزایش امنیت خواهد شد؛ بنابراین بهتر است قبل از هرچیز از کیفیت و مقاومت محصول منتخب برای اجرا در تراس مطمئن شده و سپس اقدام نمایید.

 

 

مطالب مرتبط:

دریافت مشاوره رایگان
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button