نمای ساختمان ساده + بیش از 15 مدل عکس

نمای ساختمان ساده

نمای ساختمان ساده خود را از بانیان نمای مبنا بخواهید. امروزه با پیدایش متریال و سبک‌های مختلف نماسازی، اجرا و طراحی نما هزینه‌­های مختلفی دارد.

نمای خارجی ساختمان اولین قسمت ساختمان است که اطلاعاتی در مورد ساختار و سبک معماری و مصالح به کار رفته در طراحی ساختمان به بیننده می دهد. علاوه بر این، نمای بیرونی ساختمان چشم انداز و خلاقیت یک معمار را منعکس می کند، بنابراین بهتر است در طراحی نمای ساختمان احتیاط کنید.

در ادامه این مقاله با انواع نمای ساختمان ساده آشنا خواهیم شد. پس با بانیان نما مجری انحصاری نمای خشک و مدرن همراه باشید.

همچنین بخوانید:

هنگام انتخاب نمای ساختمان ساده باید توجه داشته باشید که نمای انتخابی شما باعث ایجاد تنوع در شهر نمی شود بهتر است هنگام طراحی نمای ساختمان به نمای ساختمان های همسایه و شرایط آب و هوایی و سبک طراحی به فضای داخلی خانه خود توجه کنید، سپس ظاهری منحصر به فرد و متفاوت از ساختمان انتخاب کنید.

نمای کلاسیک ساختمان

نمای ساختمان ساده کلاسیک نوعی نمای قدیمی و مجلل است و امروزه بیشتر افراد و معماران از این نمای خارجی برای طراحی نمای خارجی ساختمان ها استفاده می کنند. اگر طراحی داخلی منزل خود را به صورت سلطنتی طراحی کرده اید، بهتر است از این نمای رومی یا کلاسیک برای طراحی نمای ساختمان استفاده کنید.

این نوع نما از نمای مدرن دوام بیشتری دارد و در طراحی این نمای خارجی از سنگهایی مانند مرمر، گرانیت و تراورتن و در برخی موارد سیمان سفید استفاده شده است. همچنین به جای سنگ در طراحی این نما می توان از شیشه های فایبرگلاس دست دوم استفاده کرد.

از عناصر پیش ساخته غالباً برای طراحی نمای کلاسیک ساختمان استفاده می شود، مانند ستون ها و ستون های تزئینی کوتاه با مقطع گرد و قسمت فوقانی ستون، طاق های بزرگ، کتیبه ها، هلال ها و قاب های پنجره که هر کدام از این عناصر را دارند ساختمان دارای مشخصات خاص و متفاوت است.

مصالح به کار رفته در نمای ساختمان ساده

نمای سرامیکنمای آجری
نمای کرتین والنمای آلومینیویم کامپوزیت

 

در ادامه با انواع نمای ساختمان ساده آشنا خواهید شد.

انواع مدل نمای ساختمان ساده

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button