نکاتی در خصوص بازسازی ویلا

بازسازی ویلا

در رابطه با بازسازی ویلا چه میدانید؟

  • در بازسازی ویلا مدبرانه عمل کنید. بازسازی آشپزخانه و بازسازی سرویس دستشویی بیشترین بازده را به شما می‌دهد. در زمان طراحی یک بازسازی ویژه بودن کار خوبی است، اما سبک‌ها و جهت‌گیری‌های فعلی را دنبال کنید. در ادامه با وب سایت بانیان نما همراه باشید.
  • ملک خود را بیش از اندازه بازسازی نکنید. تعمیراتی که انجام می‌دهید باید سازگار با محله ویلا باشد. یشنهاد قیمت برای ویلا تاحدی بسته به محله و نزدیکی آن به ساحل دارد.

 

  • ویلا باید متناسب با سایر ویلاهای آن محله باشد. مطمئناً دوست ندارید خانه شما بهترین خانه در آن خیابان باشد، ولی با ویژگی‌های آن محله سازگاری نداشته باشد. اگر آشپزخانه ویلا بازسازی شود، ولی ویلاهای دیگر این طور نباشند، می‌توانید امیدوار باشید خانه شما با قیمت بالاتر و سریع‌تر به فروش برسد.
  • هر هفته زمانی را برای سر زدن و تعمیر ویلا اختصاص دهید. اگر شما صاحب یک خانه باشید متوجه می‌شوید همیشه کاری برای انجام وجود دارد.

 

  • بیشتر صاحبان ویلا در سه سال اول خرید بازسازی‌هایی را انجام می‌دهند. بازسازی ویلا را زود به زود انجام دهید تا لذت بیشتری از آن ببرید.
  • ویلا خود را خارج از عرف بازار نوسازی نکنید. ویلایی سه‌خوابه را به یک‌خوابه تبدیل نکنید، مهم نیست که خیلی زیبا می‌شود، بلکه در فرآیند فروش خانه برای شما مشکل به وجود می‌آورد.
  • پولی که برای بازسازی ویلا اختصاص داده‌اید درست خرج کنید!!! شما تمام پولی که برای بازسازی خرج کرده‌اید به دست نخواهید آورد. باید تا زمانی که در آن خانه زندگی می‌کنید تا اینکه از بازسازی‌ها لذت ببرد. منتظر نباشید درست قبل از فروش خانه یک حمام اضافه کنید یا مدل آشپزخانه‌تان را عوض کنید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button