اجلاس سازندگان و طراحان ساختمان

اجلاس سازندگان و طراحان ساختمان

برگزاری دومین اجلاس سازندگان و طراحان ساختمان (طراحان داخلی و خارجی ساختمان، طراحی نمای ساختمان) در تهران در 10 اسفند 99، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، میزبان دومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران بود که توسط مجتمع رسانه ای راه و ساختمان برگزار شد.

لازم به ذکر است که در این رویداد شرکت بانیان نما مجری انحصاری طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن ساختمانی نیز حضور داشته است.

اولین دوره این رویداد در 20 بهمن ماه 1398 با حضور 2500 نفر از مسئولان، متخصان، حرفه مندان، فعالان، سازندگان، طراحان و علاقمندان در سالن رویال هال هتل اسپیناس پلاس برگزار شد و با استقبال گسترده علاقمندام و ذینفعان صنعت ساختمان روبه روشد. رویداد مذکور در چهار بخش جشن پایان سال صنعت ساختمان، تجلیل از چهره های ماندگار معماری ایران، اهدای تندیس چهره سال کشور در حوه های (شهری، عمرانی و ساختمانی) و تحلیل چالش ها و چشم اندازها در زمینه های شهری، عمرانی و ساختمانی برگزار شد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها و طیف متخصصین صنعت ساختمان یافت.

شرکت بانیان در دومین اجلاس طراحان و سازنگان ساختمان

بر همین اساس و در ادامه اجرای موفق و اثر گذار دوره اول، دومین دوره این رویداد در اسفند 99 برگزار شد و اگر چه به دلیل همه گیزی کرونا جمعیت کمری به حضور در آن دعوت شدند، اما این برنامه کماکان با حضور گسترده فعالان بخش های مختلف صنعت ساختمان، از جمله بیش از 350نفر از سازندگان شاخص تهران و کشور، برترین دفاتر معماری تهران، انبود سازان و مدیران عالی رتبه حوزه های شهری و ساختمان کشور برگزار شد و می توان گفت که به نوعی آخرین گردهمایی بزرگ دست اندرکاران صنعت ساختمان در سال 1399 و در آستانه ورود به سال 1400 بود.

همچنین مطالعه نمایید: مراحل و چگونگی اجرای نمای سرامیک

مباحثی که در این رویداد از سوی کارشناسان، متخصصین و مسئولین شهری طی چند پنل مطرح و تشریح شد، مسائلی در ارتباط با موضوعات روز صنعت ساختمان از دید فعالان و ذینفعان این صنعت بوده و بخشی نیز شامل پیش بینی چشم انداز حوطه مسکن و ساختمان در سال 1400 بود.

دومین دوره اجلاس با حضور شرکت بانیان نما مبنا

این پنل شامل:

  1. ” بررسی چالش های دفاتر معماری”
    با اجرای علی کرمانیان، نیما کیوانی و وحید قبادیان
  2. “آسیب شناسی ساختمان های شهری در برابر کرونا”
    با اجرای مهدی بستانچی به عنون تولید کننده و محمد خاوریان به عنوان معمار
  3. “بررسی چالش های سازندگان”
    با اجرای پژمان جوزی و سعید آسویار
  4. ” چشم انداز اقتصاد شهر و ساخت و ساز در 1400″
    با اجرای جواد فلاح، مدیر عامل موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا و علیرضا جاوید معاون سابق شهرسازی و معماری شهرداری تهران بود.

در حاشیه این رویداد، گفتگوهای کوتاه و جذابی داشتیم با جمعی از سازندگان، معماران، تولید کنندگان و مدیران شهری که حاوی نکات و نقطه نظرات بسیار جذابی در ارتباط با موضوعات مطروحه در این رویداد و همچنین، پیش بینی چشم انداز صنعت ساخت و ساز در سال 1400 بوده است.
در مقالات بعدی سخنان این بزرگان و گفت و گو ها را به صمع و نظر شما عزیزان میرسانیم.

 

منبع

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button