اجرای نمای کامپوزیت در اصفهان + قیمت

اجرای نمای کامپوزیت در اصفهان

هزینه اجرای نمای کامپوزیت در اصفهان چقدر است؟ آیا بانیان نمای مبنا در اصفهان طراحی و اجرای نمای آلومینیوم کامپوزیت انجام میدهد؟ اصفهان یکی از شهرهای توریستی و تاریخی ایران است. سالانه مسافران زیادی به این شهر می آیند. افرادی که در خدمات و هتل ها فعالیت می کنند با طراحی و اجرای ساختمانی با نمای خاص می توانند مشتریان را جذب و درآمد خود را افزایش دهند. نمای کامپوزیت در اصفهان می تواند پاسخگوی این نیاز هتلداران باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با خدمات اجرای نمای کامپوزیت در اصفهان آشنا شوید.

اصول اجرای نمای کامپوزیت در اصفهان

با نمای کامپوزیت می توان نماهای خاص و جذابی ایجاد کرد. زیرا ورق های کامپوزیت دارای مزایایی مانند شکل پذیری، مقاومت در برابر آب و هوا و مزایای دیگری هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. به همین دلیل ساختمان های با نمای مرکب اصفهان می توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

کامپوزیت چیست؟

پانل کامپوزیت آلومینیومی (ACP) از دو لایه کامپوزیت آلومینیوم و پلی اتیلن یا مواد معدنی تشکیل شده است. شکل پذیری ورق، سبکی ورق، تنوع طرح، تنوع رنگ، سرعت اجرا و قیمت مناسب از مزایای ورق کامپوزیت است. سبک بودن مهمترین ویژگی ورق کامپوزیت است که استفاده از آن را بسیار فراگیر کرده است. در حالی که وزن یک متر مربع حدود 6-8 کیلوگرم است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button