ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینیوم

ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینویم

در مقالات قبلی به طور جامع با نمای کامپوزیت آلومینیوم صحبت کردیم. همچنین در رابطه با روش های نصب نمای آلومینیوم نیز آشنا شدیم. حال در این مقاله قصد داریم تا با انواع ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینیوم نیز آشنا شویم. پس با ما همراه باشید…

جدیدترین ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینیوم

ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینیوم باعث میشود تا کل مجموعه در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید یا UV سفت شده است تا نمای ساختمان به حفظ سلامت ساکنین و همچنین کنترل دمای داخلی کمک کند. همچنین چندین راه برای باز و بسته کردن پنجره ها به ساکنین اجازه می دهد تنظیمات دلخواه را انجام دهند.

آپارتمان لاکچری کامپوزیت آلومینیوم

اگر به دنبال آپارتمانی شیک، عالی و جادار با نمای آلومینیومی هستید که تمام امکانات یک فضای نشیمن لوکس را داشته باشد، آپارتمان پانوراما پاسخگوی سوال شماست.

پانوراما آپارتمان در اسپانیا واقع شده است و مناظری زیبا از اقیانوس آرام از یک طرف و زمین های گلف لیما از سوی دیگر را ارائه می دهد.

اگر فرصت مطالعه متن را ندارید، می توانید همین حالا، برای دریافت مشاره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09122875156

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید پنجره های آلومینیومی زیبا و بی نقص با قابلیت باز و بسته شدن بر جذابیت این مجتمع آپارتمانی افزوده است. همچنین می توانید با زیباترین نمای ساختمان نیز آشنا شوید.

همچنین شیشه کل مجموعه در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید یا UV سفت شده است تا نمای ساختمان به حفظ سلامت ساکنین و همچنین کنترل دمای داخلی کمک کند.

همچنین چندین راه برای باز و بسته کردن پنجره ها به ساکنین اجازه می دهد تنظیمات دلخواه را انجام دهند.

ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینیوم
ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینیوم

اتاق های مهم مانند اتاق ناهار خوری و اتاق خواب به نمای اصلی متصل هستند، در حالی که اتاق نشیمن و حمام در فضای داخلی آپارتمان تعبیه شده است.

علاوه بر این، علاوه بر امکان تنظیم پنجره ها برای نما، امکان تنظیم نورپردازی داخلی نیز برای ساکنین فراهم شده است. اتاق خواب را می توان با درب کشویی از اتاق نشیمن جدا کرد و به دلیل تنظیم نور به مکانی ایده آل برای مطالعه تبدیل می شود.

همچنین برای کنترل راحتی بیشتر از پرده های کنترلی در جلوی ساختمان استفاده می شود که در صورت تمایل می توان آن را بسته و فضای داخلی را به فضایی بدون پنجره تبدیل کرد.

انواع ساختمان لاکچری با نمای کامپوزیت آلومینیوم + عکس

ساختمان لاکچری آلومینویم
ساختمان لاکچری آلومینویم
ساختمان لاکچری کامپوزیت
ساختمان لاکچری کامپوزیت
آپارتمان لاکچری کامپوزیت آلومینویم
آپارتمان لاکچری کامپوزیت آلومینویم

 

 

مقالات مرتبط:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button