اجرای نمای کرتین وال در شیراز + نمونه کار

اجرای نمای کرتین وال در شیراز

شرکت بانیان نمای مبنا مفتخر است تا بهترین اجرای نمای کرتین وال در شیراز را داشته باشد. امروزه از نماسازی در شیراز و در تمامی ساختمان های دنیا علاوه بر زیبایی، برای افزایش تابش نور خورشید، عایق صدا و حرارت، مقاومت ساختمان ها، کمبود آب و باران و … استفاده می شود. در معماری، نما یکی از مهمترین عناصر بیرونی ساختمان است. با ما همراه باشید تا در ادامه نمونه های اجرای نمای کرتین وال در شیراز را مشاهده نمایم.

دلیل اهمیت اجرای نمای کرتین وال در شیراز چیست؟

شیراز یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که به دلیل جاذبه های گردشگری به عنوان شهر توریستی شناخته می شود. در شیراز علاوه بر معماری ساختمان‌های خارق‌العاده که بر زیبایی شهر افزوده‌اند، نمای ساختمان‌ها نیز نقش مهمی در ایجاد فضای شهری زیبا دارند. بنابراین می توانید اجرای نمای کرتین وال در شیراز را به تیمی حرفه ای و متخصص بسپارید تا خیالتان از بابت محصول نهایی راحت باشد.

در شیراز از چه نمایی استفاده کنیم؟

برای اجرای نما در شیراز می توان از نماهای سمنت برد، نمای نما اسکلت لس شیشه ای، نمای خشک، نمای کرتین وال و نمای کامپوزیت آلومینیوم استفاده کرد.

انواع اجرای نمای کرتین وال در شیراز

در نمای کرتین وال در واقع از روکش فلزی غیر ساختاری (قاب) استفاده می شود. نمای کرتین وال ثابت است. یعنی هیچ بار اضافی بر سازه وارد نمی کند. یکی از مزایای نمای کرتین وال عدم نفوذ هوا، باد و آب است. اجرای نمای کرتین وال در شیراز رایج است و هنرمندان و معماران نما علاوه بر زیبایی کار، استفاده از این نما را برای صرفه جویی در هزینه ها نیز توصیه می کنند.

هزینه اجرای نمای کرتین وال در شیرازچقدراست؟

هزینه ساخت نما در شیراز بسته به نوع پروژه متفاوت است. در واقع هزینه ساخت نما در شیراز علاوه بر کیفیت پروژه، حجم پروژه و نوع متریال به کار رفته بستگی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت دقیق با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان بانیان نما
مشاوره رایگان بانیان نما

 

 

 

همچنین بخوانید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button