با سمنت برد ارزان بهترین خانه را بسازیم!!!

سمنت برد ارزان

چگونه می توان با سمنت برد ارزان یک نمای خانه شیک و اصولی درست کرد؟ چگونه با استفاده از این نما، نمای خانه را ارزان تر کنیم؟ سال‌هاست که خانه‌ها با روش‌های سنتی و مصالح سنتی ساخته می‌شوند. اکثرا هزینه های ساخت و ساز مقرون به صرفه نیست. وقت آن است که تغییر جدیدی در ساخت و ساز ایجاد کنید و از متریال جدیدی با نام سمنت برد ارزان استفاده کنید. نمای فایبر سمنت برد نسبت به سایر متریال های قدیمی مزایای زیادی دارد. در ادامه با بانیان نما همراه باشید تا بتوانید با بهترین قیمت بهترین نمای سمنت برد را برای ساختمان خود اجرا نماید.

اجرای سمنت برد ارزان

شرکت بانیان نما عرضه کننده انواع سمنت برد در طرح ها و ضخامت های مختلف می باشد. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع سمنت برد ارزان همین حالا با بخش فروش شرکت فنی مهندسی بانیان نما تماس حاصل نماید تا دقیقترین قیمت روز به همراه مشاوره رایگان دریافت نماید.

مشاوره رایگان بانیان نما
مشاوره رایگان بانیان نما

چگونه نمای خانه را با سمنت برد ارزان تر کنیم؟

پانل های سمنت برد ارزان یا پانل های فایبرگلاس، پانل های سیمانی پیش ساخته ای هستند که از الیاف سلولز و سیلیس (برای افزایش خواص مکانیکی) در ترکیب خود استفاده می کنند. سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش های نما برای ساختمان های مختلف می باشد، این فناوری یکی از فناوری های مورد تایید مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی می باشد. کونامیت از نظر خواص و ترکیب ترکیبی از سیمان، الیاف سلولزی، آب و هوا است که بر اساس استانداردهای جهانی تهیه می شود.

نمای خانه با سمنت برد ارزان
نمای خانه با سمنت برد ارزان

خواص و فواید سمنت برد ارزان قیمت چیست؟

ماده ای است که توانایی جذب و دفع رطوبت را دارد و به ازای هر 1% جذب رطوبت 0.1 میلی متر بر متر تغییر اندازه می دهد. فایبر سمنت در برابر رطوبت، آتش، موریانه و اشعه UV1 مقاوم بوده و بر روی دیوارهای بیرونی، زیر توالت های کاشی کاری شده و فضاهای مرطوب، آشپزخانه و حمام، استخر، ستون و سقف و کف، بادوام و سبک است. نما قابل استفاده است.

فایبر سمنت ارزان، مناسب برای:

  • نمای ساختمان
  • کف
  • دیوارهای پیش ساخته ضد آب
  • سبک و ارزان
  • دارای اندازه های مختلف
  • دارای ضخامت متفاوت
  • دارای قابلیت برش cnc ویژه
  • سقف کاذب
  • پوشش های نسوز
  • دیوارهای داخلی
  • محیط های مرطوب مانند حمام
  • آشپزخانه
  • سازه های LSF

هزینه خرید فایبر سمنت

هزینه خرید سمنت برد ارزان بسته به ضخامت و طرح آن متفاوت است. شرکت بانیان نما قادر ساخته است که مواد الیاف سیمان را با کمترین هزینه تهیه کنند.

بهترین سمنت برد ارزان قیمت
بهترین سمنت برد ارزان قیمت

تفاوت بین سمنت برد ارزان و فایبر سمنت برد چیست؟

یکی از سوالات اصلی کاربران این است که تفاوت سمنت برد ارزان و فایبر سمنت برد چیست؟ در رابطه با این موضوع می توان گفت که مصالح سمنت برد از بافتن الیاف سلولزی به صورت عمودی و افقی تشکیل می شود، در حالی که در ساختار فایبر سمنت، الیاف سلولزی در همه جهات در هم تنیده می شوند و به این ترتیب این نوع مصالح نسبت به پانل های سیمانی مقاومت بیشتری دارند. علاوه بر این، تخته های فایبر سمنت وزن کمتری نسبت به تخته های سیمانی دارند.

نصب و اجرای سمنت برد ارزان
نصب و اجرای سمنت برد ارزان

اجرای سمنت برد ارزان قیمت چگونه است؟

نحوه اجرای این دال های بتن آرمه بسته به نوع کاربری متفاوت است، اما به طور کلی برای اجرای این نوع مصالح ساختمانی باید از پروفیل های گالوانیزه فرم های A، V و M استفاده کرد که اکنون روش اجرای سیمان است. تخته به سه نوع اصلی تقسیم می شود.

  1. نصب پانل های فایبر سمنت به صورت مدولار
  2. نصب پانل های فایبر سمنت به روش لمینیت (روکش)
  3. نصب پانل های سیمانی تخت الیافی

هر روش نصب پانل های فایبر سمنت ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button