فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمان

فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمان
فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمان چیست و چه فرقی با نمای فایبر سمنت برد دارد؟ کاربرد سمنت برد ساده چیست؟ با بانیان نما همراه باشید. فایبر سمنت ساده در نمای ساختمان، دیوار های داخلی و خارجی، کف و سقف بکار برده می شود و از آنجا که رطوبت آسیبی به این محصول نمی رساند، میتوان از آن در محل های مرطوب مانند حمام، دستشویی و آشپزخانه ساختمان استفاده نمود.

فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمان تخته های پیش ساخته ای هستند که از ترکیب سیمان مخصوص، الیاف سلولزی، سیلیس و آب ساخته می شوند. مواد فوق در اتوکلاو تحت حرارت و فشار به پانل های سیمانی الیافی تبدیل می شوند.
شرکت سازندگان مدرن رادیس به منظور ترویج نورپردازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه سازی استفاده صحیح از مصالح نورپردازی برای مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان، سقف کاذب، دیوارهای داخلی و خارجی تأسیس شد.
این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبر سمنت و اولین تولید کننده فیبر سمنت برد در ایران می باشد. برای مشاوره یا خرید فقط با ما تماس بگیرید.

پانل های فایبر سمنت برد دارای خواص منحصربفردی بوده و عاری از مواد شیمیایی مانند آزبست هستند، سازگار با محیط زیست هستند و به سلامت انسان آسیب نمی رسانند، از این رو در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند.

ویژگی های فایبرسمنت برد ساده چیست؟

فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمانترکیبی منحصر به فرد و بدون آزبست است که در آن الیاف سلولوز با بافتی از سلیکات و سیمان یکپارچه شده تا با بهره گیری از تکنولوژی اتوکلاو محصولی با ثبات و دوام طولانی در تمامی شرایط اقلیمی حاصل گردد.
از خصوصیات منحصر به فرد این محصول انعطاف پذیری آن میباشد که امکان اجرای سطوح قوس دار را به راحتی میسر میسازد، این امر امتیاز ویژه ای به معماران و طراحان جهت استفاده در نماهای مدرن و سطوح دکوراتیو خواهد داد.
شایان ذکر است سطوح قوس دار بسته به ضخامت سمنت برد، بدون خیس کردن پانل از شعاع 1 تا 8 متر ایجاد میگردد. مقاومت بالا در برابر آتش از دیگر امتیازات فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمان میباشد، دیوار های اجرا شده توسط این محصول میتوانند تا 4 ساعت مقاومت در برابر آتش را فراهم آورند.

 

کاربرد تخته فیبر سمنت ساده

فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمان در طرح های مختلفی از جمله طرح های ساده، طرح های چوب فایبر سمنت، طرح های چرمی، سطوح صاف و شیاردار و ابعاد مختلف مانند کاشی، چوب و پانل ساخته و عرضه می شود. یکی از پرکاربردترین انواع محصولات فایبر سمنت برد طراحی ساده آن است که به دلیل خواص تخته فایبر سمنت ساده در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای تخته فیبر سمنت ساده

از مزایای تخته فایبر سمنت ساده می توان به مقاومت خمشی استثنایی آن اشاره کرد، بنابراین می توان با آن طرح های معماری متفاوت، منحنی و قوسی شکل ایجاد کرد. به دلیل مقاومت بالای فیبر سمنت برد در برابر نور خورشید، رطوبت، گرما و سرما، برای استفاده در مناطق ساحلی و شارجه، مناطق سردسیری و گرمسیری مناسب بوده و توانایی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی را دارد.

فایبر سمنت برد دارای مزایایی چون مقاومت بالا در برابر آتش، دوام و مقاومت استثنایی، انعطاف پذیری، ایمنی بالا، نصب سریع و آسان، صرفه جویی در مصرف انرژی، مقاومت در برابر نشت آب، برش آسان، امکان رنگ پذیری می باشد. با انواع مختلف مخلوط می شود. دارای رنگ های ساختمانی و فاقد مواد شیمیایی مضر برای انسان و محیط زیست است.

سخن پایانی

فایبر سمنت ساده در نما سازی ساختمان و سازه اسکلت فلزی سبک ساختمان های بسیار عالی و مقاومی را در برابر نیروها و تنش های طبیعی از جمله زلزله ایجاد می کند. تخته فایبر سمنت ساده در سایزها و ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و هر نوع پانل فایبر سمنت ساده در منطقه خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button