نمای ساختمان بایرامیکس

نمای ساختمان بایرامیکس

 

نمای ساختمان بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی برای نمای ساختمان و همچنین بخش های داخلی آن می باشد این متریال بر روی دیوار های رنگ شده ، سیمان ، سنگ ، چوب ، مقوای نازک ، شیشه ، پلاستیک به کار می رود.

نمای ساختمان بایرامیکس که امروزه به عنوان یک نمای ساختمان تزیینی شناخته شده است اولین بار در سال 1993 میلادی توسط یک گروه ترکیه ای به دنیا عرضه شد این محصول مورد استفاده در نمای ساختمان که به ضورت ملات می باشد از دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ بسیار و دانه بندی فراوان ، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها تشکیل شده است.

آشنایی با نمای ساختمان بایرامیکس

بایرامیکس پس از اجرا در نمای ساختمان و خشک شدن شکل نمای سنگ تزیینی به خود میگیرد . این نمای ساختمان روی سطوح چوبی و همچنین سطوح ناهموار ، غبار آلود ، مرطوب قابل اجرا نیست و اجرای این نمای ساختمان در هنگام وضعیت نامساعد جوی مانند هوای طوفانی و دارای گرد و غبار ممکن نمی باشد.

مزایای این نمای ساختمان عبارتست از:

-به کارگیری آسان

-قابلیت شست و شو با آب

-نگهداری و تعمیر آسان

-تنوع رنگ

-انعطاف پذیری

 

 

اگر فرصت مطالعه متن را ندارید، می توانید همین حالا، برای دریافت مشاره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09122875156

نمای ساختمان بایرامیکس به راحتی میتواند ناهمواری به وجود آمده از گچ کاری را بپوشاند این نمای ساختمان علی رغم مزایایی که دارد مورد توجه جامعه ی مهندسین و پیمانکاران صنعت ساخت و ساز قرار نگرفته است زیرا این نمای ساختمان با بافت و فرهنگ ایرانی همخوانی ندارد و جلوه ی خود را ظرف مدت کوتاهی از دست خواهد داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button