پایان و عبور از رکود ساخت و ساز در تهران

عبور از رکود ساخت و ساز

همانطور که در اخبارهای قبلی گفتیم، در مراسم اجلاس سازندگان و طراحان ساختمان و طراحی و اجرای نمای ساختمان با حضور شرکت بانیان نما مجری انحصاری طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن برگزار شد، برخی از مدیران نیز سخنرانی داشتند که آقای مهدی صالحی مدیر کل معماری و شهرسازی تهران نیز در این مراسم حضور داشتند و در رابطه با عبور از رکود ساخت و ساز نیز سخنانی گفتند که در ادامه به آن می پردازیم.

مهدی صالحی، مدیرکل معماری و شهرسازی شهرداری تهران:

با سازماندهی حوزه ارز توسط دولت امیدواریم از رکود ساخت و ساز عبور کنیم.

مسکن و ساخت و ساز همواره بخش جدی و لاینفک اقتصادی کشور بوده و هست، طبیعنت اگر بخواهیم چشم انداز خوبی از اقتصاد کشور داشته باشیم نمی توانیم این بخش را نادیده بگیریم و اگر بخواهیم به شمت رونق اقتصادی حرکت کنیم، رونق ساخت و ساز هم باید در این روند دیده شود.

با توجه به فشار های اقتصادی که در این چند سال اخیر به کشور وارد شد و افزایش هزینه های مترتب بر ساخت و ساز و تورم سرسام آوری که در حوزه مسکن اتفاق افتاد، ما در واقع دچار یک بحران شدم و روند کاهشی صدور پروانه های ساختمانی در این حوزه، به خوبی بیانگر این بحران ها و چالش هاست اما امید داریم که از این بحران عبور کنیم و حرکت اقتصادی در حوزه ساخت و ساز به طور جدی دوباره راه بیفتد.

از آنجا که بیش از صد شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم با صنعا ساخت و ساز در ارتباط است، علاقه و اراده اداری ما بر این است که بتوانیم در این حوزه اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

پیش بینی ما این است که انشالله با ایجاد رونق اقتصادی در سال 1400 بالاخص با حرکت هایی که دولت در ساماندهی حوزه ارز و کاهش قیمت های خدماتی آغاز کرده، ما هم بتوانیم در این عرصه حرکتی را آغاز کنیم و از این روند کاهشی مداوم که در حوز صدور پروانه های ساختمانی تاامروز داشتیم عبور کنیم.

مهدی صالحی

 

عبور از رکود ساخت و ساز، رکود مسکن، عبور از رکود مسکن، وضعیت ساخت و ساز در سال ۱۴۰۰، قیمت مصالح ساختمانی ۱۴۰۰، قیمت مسکن در سال بعد چگونه خواهد بود، قیمت مصالح ساختمانی در سال ۱۴۰۰، وضعیت مسکن تا 1400، قیمت مسکن در بهار ۱۴۰۰، قیمت وحشتناک مسکن،کاهش قیمت مسکن !

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button