اطلاعیه مهلت تشخیص صلاحیت به طراح و ناظر ساختمانی

مهلت تشخیص صلاحیت طراح ساختمان تا چه زمانی می باشد؟ مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان اطلاعیه ایی از  مهلت تشخیص صلاحیت به طراح و ناظر ساختمانی  خبر داد. با اخبار بانیان مجری نمای خشک و مدرن همرا باشید.

علی‌محمد عبدی‌قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان اعلام کرد: پیرو بخشنامه وزیر راه و شهرسازی در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹و ایجاد تغییرات ساختاری در نحوه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر و با توجه به درخواست‌های واصله مبنی بر تمدید زمان برای تطبیق شرایط شرکت‌های موجود با مفاد شیوه نامه مذکور که عمدتاً به دلیل شرایط خاص کشور ناشی از محدودیت‌های مربوط به شیوع بیماری کرونا و تأخیر در ثبت رسمی تغییرات ترکیب هیأت‌مدیره شرکت‌ها در مراجع ذیربط بوده، ‌ از ابتدای تیرماه معاونت مسکن و ساختمان وزارتخانه، پیشنهاد ‌تمدید زمان برای تطبیق شرایط شرکت‌ها با مفاد شیوه‌نامه را در دستور کار داشته که به زودی نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین بخوانید :

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ادامه داد: علاوه بر تمدید مهلت برای تطبیق شرایط شرکت‌های طراح و ناظر با مفاد شیوه‌نامه، ‌اصلاحاتی نیز در برخی مواد آن جهت تسهیل و تسریع در اجرایی شدن کامل شیوه نامه صورت گرفته است.

وی در مورد زمان دقیق ابلاغ مراتب تمدید مهلت و اصلاحات شیوه نامه افزود: مراتب پس از طی مراحل اداری، ‌حداکثر ظرف هفته آینده به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

لازم به ذکر است که روش شناختی برای شناخت و نظارت طراح به منظور سازماندهی و افزایش کیفیت خدمات مهندسی، مشکلات ساختاری را از بین می برد، از جمله پیشگیری از فعالیت های رسمی طراحی و ناظران خاص، در 20 اسفند 1399 توسط وزیر جامعه در جاده و شهرنشینی. همچنین، که در آن تغییرات اساسی برای شرکت های آن پیش از آن پیش بینی شده است.

منبع سایت صما

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button