نماهای شیشه سکوریت و اهمیت استفاده از آن

نماهای شیشه سکوریت

نماهای شیشه سکوریت در سه نوع متفاوت فریم لس، نمای کرتین وال و اسپایدر ارائه می شود، طراحی این شیشه به گونه ای است که استراکچرها در نمای شیشه سکوریت به صورت پیوسته و بدون فاصله قرار می گیرد تا ظاهر بهتری را برای شیشه ایجاد کرده و جذابیت را به شیشه هدیه کنند، همچنین به دلیل این ساختار قوی از نماهای شیشه سکوریت برای ساختمان ها به عنوان مانع بسیار عالی برای جلوگیری از آلودگی های صوتی دارای قدرت بالای نگهداری استفاده می شود.

نماهای شیشه سکوریت چیست؟

نماهای شیشه سکوریت یکی از نمونه های شیشه بسیار قوی برای استفاده در نماهای مدرن می باشد، این شیشه ها مقاومت بالایی در برابر شکستن دارند و تقریبا احتمال شکستن آنها را می توان نزدیک به صفر دانست، دلیل مقاومت بسیار بالای شیشه سکوریت را می توان فرآیند تولید قوی آن به همراه فولاد ضد زنگ با اتصالات اسپایدر معرفی کرد.

شیشه های سکوریت علاوه بر مقاومت بسیار بالا دارای ضخامت 10 تا 12 میلی متر هستند اما شما می توانید بدون هیچگونه مانع خاص بیرون شیشه را مشاهده کنید، از ویژگی های منحصر به فرد شیشه می توان به مقاومت بالا در برابر انتقال صدا، حرارت، طوفان، ضربه و… اشاره کرد.

قابل ذکر است که از انواع این شیشه یعنی شیشه تک جداره و شیشه های دو جداره به عنوان عایق حرارتی و شیشه نشکن در هتل ها، وزارتخانه، انواع ساختمان های اداری، ساختمان های مدرن، فرودگاه ها و… استفاده می شود. نوع اتصال این شیشه توسط اتصالات فولاد ضد زنگ در چهار تا شیش نقطه متفاوت می باشد که تشکیل دهنده طراحی کشویی یا ثابت است.

 

 

 

همچنین بخوانید:

 

 

اهمیت و کاربرد شیشه سکوریت در نمای ساختمان
اهمیت و کاربرد شیشه سکوریت در نمای ساختمان

نماهای شیشه سکوریت

زمانی که شما به نماهای شیشه سکوریت از دور نگاه می کنید، گویا یک دیوار ظاهری زیبا رنگ می بینید که برای جداسازی دومحوطه از یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته است، از دور به هیچ عنوان شما قادر به تشخیص شیشه از دیوار نخواهید بود مگر اینکه در فاصله نزدیک نماهای شیشه سکوریت حضور داشته باشید.

از ویژگی نماهای شیشه سکوریت می توان به شفافیت بالای آنها، استفاده از یراق آلات اسپایدری در طراحی، جذابیت بالا، رنگ های متنوع شیشه برای خرید، ظرافت نگهداری محکم با امنیت بسیار بالا و… اشاره داشت. شما می توانید از نماهای شیشه سکوریت برای دیوار های میانی خانه های مدرن مانند دیوار های حمام، دیوارهای میانی اتاق خواب و همچنین دیوار های میانی برای جداسازی محوطه های مختلف در اداره جات استفاده کنید.

انواع نماهای شیشه سکوریت :

  1. نمای شیشه فریم لس
  2. نمای شیشه اسپایدر
  3. نمای شیشه سکوریت کرتین وال
شیشه سکوریت نما
شیشه سکوریت نما

1 ــ نمای شیشه فریم لس :

شیشه های فریم لس از پرکاربردترین نمونه های نماهای شیشه سکوریت شناخته می شوند، این شیشه دارای اب بندی بسیار قوی تر نسبت به مدل های دیگر می باشد و شما می توانید به سادگی آن را در مکان های مختلف استفاده کنید، این شیشه در نصب بر روی پروفیل های آلومینیوم فریم نما قرار می گیرد، این پروفایل ها غیر قابل تشخیص هستند به همین دلیل زیبایی نماهای شیشه سکوریت در ساختمان ها چند برابر خواهد شد.

از مزیت های اصلی استفاده از نماهای شیشه سکوریت فریم لس می توان به نصب آسان و بدون داربست، آب بندی بالا، هوا بندی قوی، دارای وزن کم، قیمت پایین نسبت به کیفیت محصول، آسانی نصب شیشه در هر مکان، ظرافت بالا در طراحی و… اشاره کرد.

2 ــ نمای شیشه اسپایدر :

شیشه های اسپایدر نمونه متفاوتی از نماهای شیشه سکوریت هستند، هر شیشه دارای جنس استنلس استیل همراه خود است و به صورت قطعه قطعه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، شما در نمای ساختمان نمی توانید از این شیشه برای نمایش عمودی یا افقی استفاده کنید زیرا نحوه اتصال این نمونه از نماهای شیشه سکوریت به صورت نقطه ای می باشد و بیشتر برای ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این نمونه از ابعاد شیشه های سکوریت دیگر کوچکتر می باشد اما مقاومت بسیار بالایی در برابر هر عامل خارجی مانند باد، زلزله، طوفان، صدا، حرارت و.. دارد.

3 ــ نماهای شیشه سکوریت کرتین وال :

این نمونه از نماهای شیشه سکوریت را می توان نمای اصلی برای طراحی ساختمان های مدرن معرفی کرد، امکان ندارد که در طراحی یک ساختمان مدرن از این شیشه استفاده نشده باشد. ترکیب این شیشه به همراه پروفیل های آلومینیومی است که معمولا با اسم استراکچر متریال شناخته می شوند، قابل ذکر است که تولید این شیشه صنعتی می باشد و معمولا شیشه ها دارای جزئیات ساخت یکسان هستند..

هر نماهای شیشه سکوریت کرتین وال دارای وزن بسیار متعادل، انعطاف پذیری بالا، ضخامت بین 18 تا 40 میلیمتر، طراحی به صورت دو جداره، نصب بدون استفاده از هیچگونه پیچ و پرچ، رنگ های متنوع و… می باشد.

کاربرد های نما سکوریت :

کاربرد های نما سکوریت
کاربرد های نما سکوریت

1 ــ استفاده از نماهای شیشه سکوریت در ویلا :

یکی از بیشترین استفاده نماهای شیشه سکوریت را در ساخت ویلای مدرن می توان معرفی کرد، شیشه سکوریت دارای نمای بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین دلیل بسیاری از طراحان از آن به عنوان دیوار بیرون ویلا استفاده می کنند تا ویلا از داخل به باغ مشرف باشد اما از بیرون شیشه سکوریت شبیه به یک دیوار دیده شود.

2 ــ استفاده از نماهای شیشه سکوریت در ساختمان ها :

نماهای شیشه سکوریت دارای ضخامت و شفافیت بسیار بالا هستند و اگر نور در مکان زیاد باشد، شفافیت شیشه نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد، به همین دلیل با استفاده از شیشه سکوریت می توان محیط ساختمان را جذاب تر کرد و همچنین از انتقال آلودگی صورتی به درون ساختمان جلوگیری کرد،
هر شیشه سکوریت نسبت به شیشه های دیگر و ضخامت بالای خود از وزن بسیار کمی برخوردار است به همین دلیل استفاده از آن در نمای ساختمان می تواند باعث کاهش وزن ساختمان در طراحی اصلی باشد .

3 ــ کاربرد در طراحی بالکن ها :

این شیشه یکی از بهترین شیشه های موجود برای طراحی بالکن های مدرن در ساختمان های تجاری، اداری و ساختمان های تازه ساخت می باشد، هر شیشه توانایی انتقال نور بسیار زیادی را به داخل خانه دارد، از این نور می توان برای پرورش گل و گیاه در بالکن های سرپوشیده با شیشه سکوریت استفاده کرد.

 

 

 

 

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و خرید و سفارش نصب انواع نما ساختمانی و نمای خشک و مدرن با تیم بانیان نما مبنا در تماس باشید:

تلفن ثابت : ۰۲۱۸۸۶۰۱۹۵۴

تماس با کارشناس فروش: 09123153599

دفتر تهران: ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی 

 

 

تدوین شده در تیم محتوایی شرکت بانیان نما

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button