نمای ساندویچ پانل + عکس

نمای ساندویچ پانل

نمای ساندویچ پانل چگونه نمایی میباشد؟ نمای ساختمان انواع مختلفی دارد که هر یک با توجه به نوع ساختمان و تعداد طبقه و منطقه و وضعیت آب و هوایی متفاوت می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یک نمای خاص و جذاب به نام نمای ساندویچ پانل آشنا نمایم. با بانیان نمای مبنا همراه باشید.

معرفی با نمای ساندویچ پانل

نمای ساندویچ پانل بدلیل داشتن لایه فوم پلی اورتان، عایق حرارتی و صوتی خوبی است از نظر عایق صوتی نیز، این سیستم به خوبی عمل می کند، بطوریکه تا حدود 60 دسی بل از شدت صوت می کاهد.

این نوع نما به دلیل استفاده از مصالح مرغوب و گران قیمت، دارای قیمت تمام شده نسبتا بالایی می باشد. اما به علت بازگشت سرمایه به خاطر بهینه سازی الگوی مصرف، باعث صرفه اقتصادی در دراز مدت می شود. همچنین بدلیل بالا بودن سرعت اجرا و ثبات رنگ آن در دراز مدت و عدم نیاز به شستشو، از نظر اقتصادی به صرفه است.

مزایای نمای ساندویچ پانل

  • نمای ساختمانی ساندویچ پانل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.
  • نمای ساندویچ پانل با طراحی ترکیبی و اجرای زیبا دراشکال متنوع سازه قابل اجرا می باشد.

نمای ساندویچ پانل بدلیل برخورداری از رنگ استاتیک که با روش الکترو استاتیک انجام می شود از امتیاز عدم جذب معلقات موجود در هوا بهرمند می باشد.رنگ استاتیک روی سطح نمای ساختمان گالواریوم سبب می شود رنگ شفافیت خود را حفظ نموده و هرگز زنده بودن خود را از دست ندهد. و همچنین با وقایع جوی مانند باد و باران غبار و دیگر آلودگیها از روی آن برداشته می شود.

نمای ساختمان ساندویچ پانل بدلیل پیروی از شیوه نصب آسان و با بهره گیری از علم روز جهان توانسته تا حدود زیادی سرعت اجرای نمای ساختمان  را به ماکزیمم رسانده و در این مورد نیز خود را سرآمد دیگر رقبای خود سازد.

نمای ساختمان ساندویچ پانل بدلیل استفاده از فلزات سبکی مانند آلومینیوم روی و آلیاژی از فلز گالوانیزه توانسته تا حدود زیادی وزن خود را به مینیمم برساند و از این بابت بار مرده ساختمان را بمقدار شایان ذکری بکاهد. این نمای ساختمان  در ابعاد 38/0*8/3 سانتی متر می باشد که هر یک برگ آن 44/1 سانتی متر مربع و هر یک متر مربع آن 5/1 کیلو گرم وزن دارد.

رنگ بندی ساندویچ پانل

رنگ بندی نمای گالواریوم پانل بسیارمتنوع بوده و توانسته با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری خود را در جهت خواسته های آنها رهنمون سازد.و همچنین این نمای ساختمان  از 100رنگ برخوردار میباشد.

سخن پایانی

نمای ساندویچ پانل با بهر گیری ازجدید ترین دانش روز دنیا و تحقیقات گسترده در این زمینه توانسته این ضعف عمده که دامن گیر همه محصولات جهت نما میباشد را از بین برداشته و با بکار گیری فوم پلی اورتان که از رزین پلی اورتان ( بایر آلمان) می باشد ازاشتعال آتش جلوگیری می نمایید. این فوم بدلیل برخورداری از درصد کربنات بالا از گسترش اشتعال جلوگیری کرده و مانع از سرایت آتش به محل های دیگر می گردد.

همچنین بخوانید:

دریافت مشاوره رایگان
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button