آخرین اخبار کمیته نما ساختمان ها

آخرین اخبار کمیته نما ساختمان ها

همانطور که از تاثیر نما یک ساختمان در فروش بیشتر و بهتر آن میدانید باید بدانید که نما ساختمان علاوه بر زیبایی که به ساختمان میدهد به زیباسازی شهر نیز کمک میکند. شما می توانید آخرین اخبار کمیته نما ساختمان ها را از طریق اخبار بانیان دنبال نمایید…

به نقل از مهدی صالحی، مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران:

حضور کمیته های نما اتفاقات خوبی را رقم زده است.

بحث کیفیت نماها که نهایتا به کیفیت فضا در شهر منجر می شود جزو دغدغه هایی است که امروز هم در مدیریت شهری و هم در سازندگان، طراحان و مالکین به وجود آمده و به نوعی همه دست اندرکاران این حوزه با جدیت آن را دنبال می کنند.

این چیزی است که شاید ۱۰ سال پیش به ندرت دیده می شد، ولی امروز بسیار مطرح شده و انگیزه بسیار بالایی ایجاد کرده تا همه تلاش کنند که به این عرصه ورود کنند.

به همین دلیل امروز می توانیم تفاوتی معنادار در سیما و منظر شهرمان نسبت به سالهای قبل حس کنیم و این چیزی نیست جز حاصل همین گفتمان جمعی بین تمام سازندگان، طراحان، مالكين و مدیران شهری، البته قطعا همه این اتفاقات محصول مدیریت شهری به تنهایی نیست و ما هم چنین ادعایی نمی کنیم؛ اما خوشحالیم که در یک هماهنگی بین بخشی، ما هم بخشی از این پازل بودیم و توانستیم به سهم خود اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

همچنین مطالعه نمایید: مراحل و چگونگی اجرای نمای کرتین وال

انشالله این رویه ادامه پیدا خواهد کرد و روزهای بهتری را هم پیش بینی خواهیم کرده در این میان، وجود کمیته های شما باعث شده که کار، مهندسی شود یعنی نمایی که الان روی یک ساختمان اجرا می شود ابتدا توسط طراحان به طور کامل طراحی می شود، به قول قدیمی ها اتود در جا نداریم و روی کلیه طرح ها از قبل فکر و برنامه ریزی می شود و با یک برنامه ریزی وارد فرآیند اجرا و طراحی نما می شویم. من این را محصول فعالیت کمیته های نما می دانم که از اعضای بسیار برجسته و صاحب صلاحیتی در آنها استفاده شده و حضور این کمیته ها باعث شده که در فرایند مهندسی نما اتفاقات خوبی را بتوانیم رقم بزنیم.

مهدی صالحی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button