باید ساخت و ساز موثر ساختمان داشته باشیم.

ساخت و ساز موثر ساختمان

منظور از  ساخت و ساز موثر ساختمان چیست؟ در جلسه و گردهمایی و اجلاس سازندگان و طراحان ساختمان سال 99 که در تهران برگزار شد، عبدالرضا گلپایگانی، معاون و شهرسازی شهرداری تهران در این رابطه با ساخت و ساز موثر سخنانی گفتند که در ادامه به این سخنان می پردازیم. با اخبار بانیان مجری انحصاری نمای خشک و مدرن همراه باشید.

عبدالرضا گلپایگانی، معاون و شهرسازی شهرداری تهران:

ساخت و ساز موثر، آن است که برای مصرف باشد نه برای سوداگری زمین و مسکن.

شهرداری تهرن طی 3 سال گذشته با اعمال سیاست هایی تلاش کرده که جریان ساخت و ساز را در شهر تهران به سمت نوسازی محلات میانی و بافت های فرسوده شهر ببرد و در سال 1400 هم، همان اقدامات برنامه ریزی شده را تداوم خواهد داد.

طی 3 سال گذشته تغییراتی در روش های صدور پروانه اتفاق افتاده که منجر شده به اینکه صدور پروانه منطبق بر ضوابط و مقررات مصوبه طرح های تفصیلی باشد و پافشاری شهرداری و اعمال محدودیت هایی که عمدتا در مناطق شمالی شهر نسبت به گذشته ایجاد شد، سبب شد که جریان ساخت و ساز و آمار آن در مناطق مرکزی، میانی و جنوبی شهر رونق بیشتری پیدا کند.

عوامل موثر بر ساخت ساختمان با کیفیت

به عقیده من ساخت و سازی که بتواند برای تولید دارایی در شهر موثر واقع شود ساخت و سازی است که برای مصرف باشد، نه ساخت و سازی که به سوداگیری زمین و مسکن دامن بزند. چرا که این به نفع شهر نیست و حتما آینده آن را با مخاطرات جدی مواجه می کند.

در همین زمینه شهرداری سیاست شفاف و روشنی دارد که همچون 3 سال گذشته آن را ادامه خواهد داد.

عبدالرضا گلپایگانی

ساخت و ساز موثر ساختمان، شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر کیفیت ساخت و ساز، پارامترهای موثر بر ساخت و ساز، عوامل موثر در ساخت و ساز، عوامل موثر بر کیفیت ساخت و ساز، عوامل موثر بر کیفیت ساختمان، کیفیت ساختمان ها، راهکارهای افزایش کیفیت ساخت و ساز چیست؟، ساخت وساز:عوامل موثر بر سرمایه‌گذاری ساختمانی، عوامل موثر در قیمت تمام شده ساختمان کدامند؟، عوامل موثر بر سرمایه‌گذاری‌ ساختمانی و آینده ساخت و ساز،عوامل موثر بر هزینه ساخت و ساز پروژه های عمرانی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات اخیر

اخبار جدید

پربازدید ترین ها

Call Now Button